Werken bij SKOVV

De SKOVV is een stichting waar 12 scholen aan gekoppeld zijn.

Zeer regelmatig zijn wij opzoek naar mensen om onze vacatures of de pool in te vullen.

Hieronder de actuele vacatures van de SKOVV.

Voor de Koning Davidschool in Ede zijn we op zoek naar een groepsleerkracht.

Het betreft stamgroep 7/8 en de omvang is 0,4 fte voor de donderdag en vrijdag.

De ingangsdatum is 1-04-2024 of zo spoedig mogelijk en de einddatum is 31-07-2024

Voortzetting van werkzaamheden behoort tot de mogelijkheden.
Twee extra dagen (0,4 fte) i.v.m. ziektevervanging in 5/6 is ook mogelijk t/m 31-07-2024.

Wie zijn wij?

De Koning David School is een groeiende Jenaplanschool met ongeveer 320 leerlingen verdeeld over 13 stamgroepen met een hecht en sociaal team.  We willen dat onze kinderen zich veilig voelen en met een prettig gevoel naar school kunnen gaan. Er is respect voor ieders eigenheid. Elk mens is uniek; zo is er maar één.​ Wij streven een pedagogisch klimaat na, waarbij wij binnen de pijlers van het Jenaplan (spel, werk, gesprek en viering) aandacht hebben voor elkaar, samenwerken en elkaars verschillen respecteren en accepteren.

De KDS is schooljaar 20-21 gestart met Klasse(n)kracht en met het team werken wij gezamenlijk aan veranderingsonderwerpen in de school.

Dit schooljaar 22-23 zijn wij gestart met de rekenmethode Getal en Ruimte jr. EDI passen wij toe in ons onderwijs en volgen daarover een teamscholing. Wij werken binnen onze school en stichting met Focus PO.

Website school

Waar zijn we naar op zoek?

Wij zoeken een leerkracht voor onze stamgroep 7/8 en eventueel 5/6.We vragen:

·        Affiniteit met Jenaplan onderwijs (kennis van Jenaplan is fijn!)

·        Sterk in het contact met kinderen, collega’s en ouders

·        Lesgevende ervaring in meerdere groepen (in ieder geval kennis
van het curriculum van de groepen 7/8 en/of 5/6)

·        De werkdagen zijn donderdag en vrijdag voor 7/8 en dinsdag en     woensdag voor 5/6

·        Afgeronde PABO opleiding

Wat bieden wij?

Wij bieden een gezellig en betrokken team. Met 2 parallelklassen en voldoende mogelijkheden voor begeleiding en ondersteuning.

Er is sprake van een functie als leerkracht in L10.

De sollicitatiegesprekken worden gevoerd met de directeur van de Koning David School en de duo-partner/bouwcoördinator, en zullen in overleg worden gepland.

Meer informatie? Neem dan contact op met Werner de Geest, directeur KDS via0318-616098 of directie.kds@skovv.nl Reageren? Stuur je motivatie naar bovenstaand mailadres.